Lägenheten^^

Mamma och Henke ska ju skiljas, men dom är fortfarande kompisar och umgås och det är skönt! Vi åt nyss Kina mat alla tillsammans och snackade lite om de, Henke har redan fått lägenheten och ska börja flytta dit lite möbler imorn Jag frågade nyss om jag fick följa och titta på lägenheten , och de fick jag :) jag ska dela rum med Ronja... Men eftersom det finns ett badkar där så är jag ändå nöjd, för då kan man lägga sig i badkaret och ta ett awesome bad om man vill slippa Ronja :P och det är nära stan! YEY :)

Hehe dricker pepsi nu :D snart gladiatorerna :D



Kommentarer


kommentera is the shit jao


Anna? hanna? vad är ditt namn?:)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (såklart bara jag som ser!)

har du en blogg?:D

Kommentar:

Trackback

Tuffy.blogg.se

Dreads, färger, smurfar och svampbob

RSS 2.0