Idag :)

Jo, jag tänkte berätta vad som har hänt idag ;D 

Morfar kom en stund för att rensa ut lite av hans lådor ;) han bor ju i tailand och kommer hem 2 ggr om årt :) fast iår blir det 3ggr eftersom johan gifter sig :D YEY! vi fyllde 2 lådor med kläder som morfar inte vela ha kvar som vi  ska donera till nån organisation som ger hemlösa kläder :) efter det var jag bara ute en stund och njöt av solen! sen stack alla in och åt, vi åt spaugetti med köttbullar, super gott ju!  snart ska alla sticka så jag blir ensam hemma till ikväll :( haha men jag klarar väl mig ;) 
 
Provade klistra in en mig själv i en bild som redan hade mig själv så det blev mycke mig själv i bilden hah ;) jag är inte proffs men de va roligt att prova! Man ser vilken som har blivit inklistrad men ändå! träning ger färdighet :P
 
 


Kommentarer


kommentera is the shit jao


Anna? hanna? vad är ditt namn?:)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (såklart bara jag som ser!)

har du en blogg?:D

Kommentar:

Trackback

Tuffy.blogg.se

Dreads, färger, smurfar och svampbob

RSS 2.0