I'm back bitches!

Sorry för jag bloggat dåligt dom senaste 14323525 månaderna :'D Näe men here I am back on track :) sååå let's låtsas att jag inte slutade blogga dom där månaderna!
 
Today's: är just nu hos farmor :D vi ska på bio klockan 18:00 taggad för gooodis ;) rätt sur på min mattelärare just nu eftersom en annan matte lärare som vi bara skulle ha haft extra i några månader blev sparkad å jag hörde henne snacka om att de va bra :I BUUUUUUUUUU! Annars är väl livet rätt ok ;) hoppas ni har en nice fredag mina läsare som inte finns längre! bjuder på denna fina inspirationsbild som kommer härifrån medans jag gör lite tidsinställda inlägg :P
 
 


Kommentarer


kommentera is the shit jao


Anna? hanna? vad är ditt namn?:)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (såklart bara jag som ser!)

har du en blogg?:D

Kommentar:

Trackback

Tuffy.blogg.se

Dreads, färger, smurfar och svampbob

RSS 2.0