Imorn :)

Imorn ska jag sälja mina hatade expressen, okej om man känar nått på det men när man känar 0:- så känner man sig inte jätte taggad, men är ändå lite taggad, att få 10000000 nej till^^ haha, man får göra det bästa utav det! efter det ska jag och john sälja muffins;) Efter det kommer jag väl chilla eller nått gissar jag på ;D men har väl "jobbat" färdigt runt 14? Aja, är rätt nöjd ändå för det kommer ändå vara lördag haha :D 
 
Håll tummarna att iallafall 1 köper!! då känar jag ialllafall 3kr :D hahahah!


Kommentarer
Rebecca Nilsson- Just be yourself!

Hejsan!
Nu är helgens blogg avgjord. Kika in och kolla om det blev du (genom, kategorin och sen tävling):)Om inte vann du gärna var med igen:)

2013-05-25 @ 16:21:35
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se


kommentera is the shit jao


Anna? hanna? vad är ditt namn?:)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (såklart bara jag som ser!)

har du en blogg?:D

Kommentar:

Trackback

Tuffy.blogg.se

Dreads, färger, smurfar och svampbob

RSS 2.0