YEY! Love ya caty!

Caty la ut en bild på instagram- om popkollo, så jag fick värsta rycket och tittade upp allt^^ det var 9 dagar och vi skulle ha fullt med kul där ;) så jag anmälde mig, fast det va 9o dagar och jag kan längta hem :´D men mamma ba ja du borde ju prova iallafall det låter ju super roligt! så jag anmälde mig och väntar nu på svar, skrev det till caty nu också att ja anmält mig och hon svara!! känndes som jag skulle svimma av glädje för 1. hon hade skrivit till mig 2. hon hade gjort fullt med awesome emoji :D <3 love to you caty<3 <3
YEYEYEYEYEY 


Kommentarer
Felicia

Ska du gå själv?

Svar: får se! försöker få med bff en men haha får se ;)
Moa

2013-05-15 @ 20:49:34
Meia

GRATTIS! :D
Vilken är din favorit blogg? :D
Kolla gärna in min blogg för svar eftersom jag inte har blogg.se och därför inte kan se ditt fina svar<3

2013-05-17 @ 19:33:39
URL: http://fames.se/meia


kommentera is the shit jao


Anna? hanna? vad är ditt namn?:)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (såklart bara jag som ser!)

har du en blogg?:D

Kommentar:

Trackback

Tuffy.blogg.se

Dreads, färger, smurfar och svampbob

RSS 2.0