.

Just nu ligger jag fortfarande i min nybäddade säng och försöker få sista dan av sommarlovet  så avslappnad och bra som möjligt. Inte för jag inte vill att skolan ska börja utan för jag vet att om en månad kanske mer eller mindre kommer jag sitta (eller stå) och undra varför jag inte njöt tillräkligt av sommarlovet och varför jag längta.
 
Iår har jag bestämt att satsa i skolan, varken om människor tror mig, för jag vet  vad jag vill och vad jag känner, kanske ändrar jag mig senare, men då har jag iallafall John dom kan peppa mig!jag och John sitter inte tyst på lektionen för vi tycker det är tråkigt, vi pratar skrattar men samtidigt lär vi oss, och dom som säger emot säger jag ba : hur kunde jag höja mitt betyg från E till B i engelska fast jag endast satt och hade kul men samtidigt lärde mig all dendär skiten :')
 
Ja ändel smörande ingick, absolut, vem smörar inte för läraren? Jo ALLA! På nått sätt! Iår har jag satt ribban högt för jag vet att jag kan Fucking klara det om jag kämpar! och om jag inte når mitt mål så får jag kämpa ännu mer upp vårterminen! Det är så det är! Jag ska inte ge upp.
 
 


Kommentarer
cookie

Älskar verkligen ditt hår!! fett avis! :c

verkligen en fin blogg du har,kommer lätt titta in här fler än en gång!!

kolla gärna in min blogg!! :D
http://cookielicious.blogg.se

Svar: Va kul att du gillade bloggen! Tack!! :D såklart jag kikar in på din blogg :D
Moa

2013-08-31 @ 17:40:57
URL: http://cookielicious.blogg.se


kommentera is the shit jao


Anna? hanna? vad är ditt namn?:)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (såklart bara jag som ser!)

har du en blogg?:D

Kommentar:

Trackback

Tuffy.blogg.se

Dreads, färger, smurfar och svampbob

RSS 2.0